четвртак, 5. јул 2012.

Izašla knjiga poezije Vavilonski vodopadi

Konačno je svetlo dana ugledala moja druga zbirka poezije pod naslovom Vavilonski vodopadi.
Objavljena je u izdanju Orpheus-a iz Novog Sada, istaknute izdavačke kuće koja objavljuje vredna dela iz oblasti poezije, proze, publicistike, političke teorije i prakse, filosofije, sociologije, književne kritike i drugih oblasti.
Moja knjiga Vavilonski vodopadi je druga knjiga u ciklusu od pet knjiga, koji sam planirao. To će biti pentalogija. Svaka knjiga odgovara po jednom od četiri elemenata (Vatra,Voda, Vazduh, Zemlja), a peti je integrišući, i predstavlja Boga, kao sveobjedinjujućeg, svevidećeg i sveobuhvatnog.
Vavilonski vodopadi, u tom ciklusu, predstavljaju Vodu. Sve je tu u znaku Vode, i sva simbolika je povezana sa Vodom.
Voda se povezuje sa težnjom, predanošću i vizijom.
Lično sam veoma zadovoljan kako knjiga izgleda. Na koricama je fragment jednog od najslavnijih slika (triptiha) velikog slikara Hieronimusa Boša  Vrt zemaljskih užitaka.
Na kraju, od srca se zahvaljujem svom izdavaču, Selimiru Raduloviću, vlasniku Orpheus-a, i samom pesniku, koji je prepoznao vrednost moje poezije i odlučio se da objavi pesme u ova tako prozaična i brutalna vremena.
Nadam se da će ponovo doći vreme poezije. Jedino je poetska reč sposobna da nas izbavi iz ove obamrlosti koja nas je sve obuzela, da nas prene i probudi - za lepotu i smisao koje čekaju negde, skrivene iza nekog žbuna ili kamička, žudeći da ih otkrijemo.

Нема коментара: