четвртак, 9. март 2023.

Gostovanje kod Vuka Rosandića na internet TV X-33, emisija o transhumanizmu

 Prvog marta 2023. godine gostovao sam kod Vuka Rosandića, u podkastu o transhumanizmu, na njegovoj internet TV X33.

Moj lični utisak je da je ovo jedan od mojih najboljih nastiupa na temu transhumanizma. Vuk je bio sjajan voditelj. U opuštenoj atmosferi, mogao sam da izložim mnogo toga i da zaokružim priču, počev od 4. industrijske revolucije, novih tehnologija i transhumanizma, da bih završio sa onim što smatram da je jedino pravo rešenje i izlaz iz ove distopijske krize koju nam nameću transhumanisti: duhovnost, u jednom integralnom vidu, u najširem smislu.

U razgovoru sam promovisao moju prvu integralnu knjigu o transhumanizmu: 'Transhumanizam, Budućnost bez ljudi' (Pešić i sinovi, Beograd, 2018) i najavio drugu knjigu o transhumanizam, koja će izaći ove godine.


Podkast X33 Viktor Radun Transhumanizam mart 2023

Нема коментара: