четвртак, 14. фебруар 2019.

 Promocija moje knjige Transhumanizam: Budućnost bez ljudi (Pešić i sinovi, Beograd, 2018) u emisiji Kontrapunkt, na Radio Beograd 2, 13. februara 2019.

Bio sam na snimanju emisije o mojoj knjizi o transhumanizmu: Transhumanizam: Budućnost bez ljudi, na radiju (radio Beograd 2) 12. februara 2019. Emisija je emitovana 13. februara 2019. u 9 h.
Ovde je u prilogu kompletan snimak emisije Kontrapunkt.
U emisiji, koju lucidno vodi uvažena i umna Biljana Đorović, govorio sam o svojoj knjizi Transhumanizam: Budućnost bez ljudi. Govorio sam o pokretu, ideologijii i filozofiji transhumanizma, o Ničeovoj filozofiji i njegovom konceptu Natčoveka, o novim tehnologijama za "proširenje čoveka", o Novom svetskom poretku i transhumanističkoj agendi koja ima za cilj da oslabi, zaglupi i zarobi čoveka a paralaleno sa tim da izgradi superinteligenciju ili hiperpovezanu veštačku inteligenciju koja treba da prevaziđe čoveka i preuzme sve njegove - ljudske funkcije i uloge u bliskoj budućnosti. Treba imati na umu da je ovde reč o samo par decenija ili čak manje. Kakva će svarno biti budućnost 2020-ih, 2030-ih i 2040-ih, možemo samo da nagađamo i to spada u domen spekulacija, ali izvesno je da nas čeka velika borba (ili saradnja) između superinteligentnih mašina i ljudi... Uživajte!
 Emisija Kontrapunkt, 12.02.2019.


Нема коментара: